رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شماره هفت رئال مادرید بهترین فصل دوران فوتبالش را سپری می کند . روی هم در این فصل 56 گل زده و در رئال به رکورد 142 گل در 140 بازی دست یافته است

 
 UEFA Champions League Semi Final, Cristiano Ronaldo; Xabi Alonso, Real Madrid CF v Bayern Muenchen
 
  - کریستیانو در طول چهار هفته آتی به رقابت شانه به شانه با مسی برای کفش طلا ادامه می دهد . او در حال حاضر با 42 گل زده آقای گل لیگاست و برای کسب ال پی چی چی و کفش طلا در پایان فصل خیلی انگیزه دارد . چرا که می خواهد به تاریخ فوتبال اضافه شود .
 به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال مادرید او که با رکورد 42 گل هموطنش اوزه بیو در فصل 68-1967 برابری کرده است ، هدف بغدیش رسیدن به رکورد جورجسکیوست . بازیکن رومانیایی در فصل 77-1976 با 47 گل زده به کفش طلا رسید . رکوردی که ستاره رئال با میانگینش که 1.23 گل در هر بازی است می تواند به آن برسد .
 او همچنین در این فصل نه دبل و هفت هت تریک داشته است . در اسپانیا ، سال گذشته رکورد زارا و هوگو سانچز با 38 گل زده در 30 و 35 بازی را شکست و به 40 رسید . کریستیانو این فصل 34 بازی انجام داده و 40 گل زده است .
 شماره هفت رئال مادرید بهترین فصل دوران فوتبالش را سپری می کند . روی هم در این فصل 56 گل زده و در رئال به رکورد 142 گل در 140 بازی دست یافته است . بهترین میانگین تاریخ باشگاه را بالاتر از پوشکاش با 242 گل در 261 بازی داشته است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:10 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید